Соціальна і здоров’язбережна освітня галузь

0
Віяло "Дорожні знаки" використовується в якості роздаткового матеріалу в початкових класах. Призначене для вивчення основних дорожніх знаків (для дітей молодшого шкільного віку)...
30грн.
До кошика
0
Наочний посібник для маленьких учасників дорожнього руху, який вчить розуміти дорожні знаки, дотримуватися ПДР та бути чемними пішоходами! Призначений для дошкільників, школярів НУШ та всіх пішоходів...
120грн.
До кошика
0
Яскравий килимок, який припаде до душі Вашій дитині. На такому килимку комфортно відпочивати і цікаво грати. Привабливі функціональні особливості та доступна кожному вартість. Витончений тематичний дизайн і висока якість - все те, чому віддають перев..
240грн.
До кошика
0
Дитячий килимок-пазл з плитки ЕВА (спінений мікропористий полімер, високопружний, еластичний, екологічний, легкий матеріал), який стикуються з іншими килимками, за допомогою зачепів "ластівчин хвіст". На лицьовій стороні плитки нанесений дизайнерськи..
86грн.
До кошика
0
Офтальмотренажер для класу...
1 008грн.
До кошика
Соціальна і здоров’язбережна освітня галузь

Освітню програму цієї галузі створено на основі Державного стандарту початкової освіти.
Метою соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі для загальної середньої освіти є становлення самостійності учня / учениці, його / її соціальної залученості та активності через формування здорового способу життя, розвиток підприємливості, здатності до співпраці в різних середовищах, впевненості в собі та доброчесності для безпеки, добробуту та сталого розвитку.
Відповідно до окресленої мети, головними завданнями соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у початковій школі є:

  • формування у школярів стійких переконань щодо цінності життя, здоров’я і безпеки для себе і тих, хто його / її оточує;
  • виховання дбайливого та усвідомленого ставлення до власного здоров’я і безпеки;
  • розвиток потреби самопізнання та самовдосконалення;
  • формування в учнів сталої мотивації до здорового способу життя;
  • формування свідомого прагнення дотримуватися безпечної, здорової та етичної поведінки для поліпшення добробуту;
  • розвиток уміння ухвалювати рішення в повсякденних ситуаціях з користю для безпеки та здоров’я;
  • сприяння індивідуальному розвитку самостійності, підприємливих якостей та поведінки свідомого споживача;
  • формування вміння вчитися без шкоди для здоров’я;
  • створення сприятливого безпечного та здорового середовища в школі.