Шановні клієнти Магазин тимчасово не працюєпросимо вибачення за незручності! З повагою команда Edumart

Математична освітня галузь

Предзамовлення
0
Тематичний комплект картонних карток із зображенням цифр, чисел і знаків, щоб навчити дітей порівнювати, класифікувати, узагальнювати. Картки можуть бути використані для пізнавальних ігор та занять з дітьми...
93грн.
До кошика
0
Тематичний комплект картонних карток із зображенням цифр та демонстраційного матеріалу для розуміння того, яка цифра яку кількість позначає. Хороший дидактичний посібник для тих, хто навивчається та навчає лічбі...
30грн.
До кошика
Предзамовлення
0
Каса цифр та лічильного матеріалу на магнітному кріпленні (предметні картинки, геометричні фігури)Навчальні елементи виготовлені з гнучкого полімерного магніту з кольоровим зображенням...
615грн.
До кошика
Предзамовлення
0
Є вибір з інших стендів, різні матеріали та розміри...
3 604грн.
До кошика
Предзамовлення
0
Математичний планшет - квадратне поле зі штирями для гумових кілець. Гра з планшетом розвиває просторове і асоціативне мислення, вміння слідувати за зразком. На ігровому полі можна конструювати геометричні фігури, букви і цифри. Комплект включає 8 пл..
0грн.
До кошика
Предзамовлення
0
Комплект включає 8 планшетів 17,5 х 17,5 см, 200 кольорових гумових кілець, інструкцію. Кожен набір упакований в барвисту коробку. Вивчіть і порівняйте геометричні фігури і конструкції: знайдіть подібності, відмінності форм і розмірів. Працюйте з сим..
0грн.
До кошика
0
Є вибір з інших стендів, різні матеріали та розміри...
2 395грн.
До кошика
Предзамовлення
0
В комплекті: 72 кубика з кріпленнями: червоні і жовті по 18 шт., Зелені 12 шт., Сині 24 шт. А також 16 кубиків з 6 отворами: по 4 шт. червоних, жовтих, зелених, синіх. Інструкція з завданнями. Набір в пластиковому контейнері з замком. Деталі можуть к..
390грн.
До кошика
Предзамовлення
0
Набір містить 48 деталей різної форми і кольору: трикутники, квадрати, прямокутники, кола. Сприяє розвитку уяви, сприйняття форми і кольору, а також розвитку моторики рук за допомогою цікавої гри.Продукція відповідає концепції Нової української школи..
759грн.
До кошика
Предзамовлення
0
Логічні блоки Дьенеша - це навчально-методичний посібник для ознайомлення дітей з геометричними фігурами і формою предметів. Розвиває вміння порівнювати, аналізувати, класифікувати, узагальнювати; формує пізнавальні процеси, пам'ять, увагу, логічне м..
446грн.
До кошика
0
Набір можна використовувати для навчання десяткових систем, розуміння площі та об'єму. Деталі можна з'єднувати між собою. Кожен набір упакований в пластиковий контейнер з кришкою.Продукція відповідає концепції Нової української школи і має свідоцтво ..
714грн.
До кошика
0
Набір складений за методикою Кюїзенера. Кожна паличка - це число, виражене кольором і величиною. Рахункові палички сприяють розвитку пам'яті та уваги, вмінню порівнювати, рахувати, віднімати та знайомить з симетрією і цифрами. Набір включає 308 детал..
666грн.
До кошика
Предзамовлення
0
В наборі 30 кольорових карток із завданнями. На одній стороні картки - малюнок і текс з питанням, на іншому боці - малюнок з відповіддю. Малюкові потрібно повісити свій вантаж під цифрою-відповіддю. Якщо відповідь правильна, то ваги прийдуть в рівнов..
906грн.
До кошика
0
Математична лінійка - це наочний посібник, що складається з різнокольорових планок, дозволяє в ігровій формі навчити дитину рахунку, операціям додавання і віднімання в межах 100. Набір також сприяє розвитку дрібної моторики, концентрації уваги, розпі..
299грн.
До кошика
Предзамовлення
0
Набір дозволяє дізнатися, як аналізувати геометричні форми і конгруентність, схожість і симетрію форм. Метрична градація лінійки дозволяє легко намалювати або виміряти геометричні фігури..
170грн.
До кошика
Предзамовлення
0
Модель механічного годинника виготовлено з фанери, має підставку.Годинникова, хвилинна та секундна стрілки, що рухаютьсяФормат відобораження години, год.: Години, хвилини, секундиДіаметр D: 400, 230 мм..
0грн.
До кошика
Предзамовлення
0
Дидактичний матеріал «Математичні штанги» - це один з основних Монтессорі-матеріалів, за допомогою яких діти знайомляться з рахунком. На самому початку малюк рукою прораховує кольорові відрізки на штангах. На наступному етапі - вивчає таблички з цифр..
850грн.
До кошика
Предзамовлення
0
Набір "Частини д цілого на крузі. Прості дроби" - цікавий і пізнавальний набір, що допоможе легко пояснити дитині поняття дроби та розподіл.Магніти виготовлені в пластик і пакуються в коробку...
540грн.
До кошика
Предзамовлення
0
Набір геометричних тіл включає в себе п'ять елементів: конус, куля, куб, циліндр, паралелепіпед.Тіла виготовлені з натурального дерева твердої породи, пофарбовані в яскравий блакитний колір фарбами на водній основі. Деталі не мають зазубрин і добре в..
260грн.
До кошика
Предзамовлення
0
Набір геометричних тіл і фігур включає в себе дев'ять елементів: п'ять тіл і чотири фігури.Виготовлений з якісного дерева, пофарбований стійкими фарбами в яскравий блакитний колір. Такий набір допоможе вивчити геометричні тіла і фігури, їх особливост..
440грн.
До кошика
Предзамовлення
0
Набір використовується в початкових класах для вимірювання відрізків часу.Набір складається з годинників:1 хвилина,2 хвилини,5 хвилин..
0грн.
До кошика
Предзамовлення
0
«Математичні ваги» допомагають в навчанні рахунку через веселу і цікаву гру під девізом: «Зваж правильну відповідь». Це відмінний помічник у розвитку дитини, його математичних здібностей і логіки. Ваги допомагають освоїти основні дії математики: раху..
562грн.
До кошика
Предзамовлення
0
Комплект із 5 кольорових двосторонніх плакатів.Плакати розроблено у відповідності до Концепції НУШ.Для наочного висвітлення таблиці множення дібрані прості зрозумілі дітям приклади із життя, що у свою чергу сприятиме формуванню ключових компете..
135грн.
До кошика
0
Набір для знайомства з поняттям обсягу, містить 6 різних геометричних фігур: прямокутник, куб, циліндр, сферу, піраміду і конус. Відкрите дно фігур для додавання води або піску. Кожна модель упакована в поліетиленовий пакет, а потім в пластиковий кон..
543грн.
До кошика
Математична освітня галузь

Освітня програма з математики для 1 – 4  класів спрямована на формування  в учнів математичної ключової і предметної компетентностей, реалізацію мети та загальних цілей освітньої галузі, визначених у Державному стандарті початкової освіти (далі Стандарт).
При конструюванні програми головний акцент зроблено на реалізацію компетентнісного підходу у викладанні математики. Визначальними у структурі програми є обов’язкові  та очікувані результати навчання на кінець другого та четвертого класів.
Такий підхід дає можливість чітко бачити, якими компетентностями мають оволодіти молодші школярі на першому та другому циклах початкової освіти, а вчитель не мусить концентрувати свою увагу на вивченні однакового для всіх обсягу і змісту   матеріалу, залишаючи за собою право його вибору з урахуванням вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб учнів шляхом розроблення  власної освітньої програми.
Метою математичної освітньої галузі Стандарт визначає «розвиток математичного мислення дитини, здатностей розуміти й оцінювати математичні факти й закономірності, робити усвідомлений вибір, розпізнавати в повсякденному житті проблеми, які можна розв’язувати із застосуванням математичних методів, моделювати процеси та ситуації для вирішення проблем».
 У відповідності із загальними цілями найважливішими завданнями навчання математики можуть бути:   

  • формування  здатності розпізнавати серед повсякденних проблем ті, які можна розв’язати із застосуванням математичних методів та способів;
  • розвиток уміння здійснювати дослідження,  аналіз,  планування  послідовності  дій   для розв’язання  повсякденних проблем математичного змісту, зокрема й сюжетних задач; 
  • формування та розвиток  усвідомлених і міцних обчислювальних навичок;
  • вироблення вміння описувати побачене, почуте, прочитане за допомогою простих  математичних моделей; 
  • формування  відповідального ставлення щодо висування гіпотез, їх оцінки, доведення  або спростування, обґрунтування свого вибору;
  • вироблення досвіду дослідження просторових відношень, форм об’єктів навколишнього світу, конструювання площинних та об’ємних геометричних фігур;
  • вироблення  вміння сприймати,  перетворювати та оцінювати отриману інформацію, використовуючи різні джерела, у тому числі й засоби інформаційно-комунікаційних технологій.