0
0
phone-icon
(067) 819-41-51 Замовити дзвінок

Робототехніка на уроках у школі: інвестиція у майбутнє ваших учнів

Робототехніка на уроках у школі: інвестиція у майбутнє ваших учнів

Сучасна школа більше не обмежується підручниками та класичними дошками. Інтеграція STEM-технологій (наука, технології, інженерія та математика) у навчальний процес — це не просто тренд, а вимога часу. І робототехніка займає в цьому процесі особливе місце.

Сучасний розвиток науки і техніки надає широкі можливості для підвищення якості навчального процесу в школі та вищих навчальних закладах. Впровадження інноваційних технологій у сфері інженерної освіти активізує інтерес до точних дисциплін і сприяє ефективній реалізації потенціалу талановитої молоді.

Чому робототехніка має бути у вашій школі?

1. Розвиток ключових навичок XXI століття

Ці навички формують фундамент для майбутніх інженерів, IT-спеціалістів, науковців і підприємців.. Робототехнічні набори допомагають учням розвивати:

  • критичне мислення;
  • креативність;
  • навички командної роботи;
  • аналітичні здібності;
  • програмування та логіку.

2. Практичне вивчення STEM-дисциплін

Робототехніка дає можливість "оживити" математику, фізику та інформатику через практичні задачі: створення алгоритмів, збирання конструкцій, вирішення реальних інженерних проблем. Учні бачать результат своїх дій одразу, що значно підвищує мотивацію до навчання.

Робототехніка також дає змогу у вільній ігровій формі знайомитися з математикою, інформатикою, програмуванням. Крім отримання практичних навичок, учні розвивають свої комунікативні здібності. Робота з LEGO-конструкторами сприяє вихованню активних і захоплених своєю справою учнів. Школярі вчаться закріплювати теоретичні базові знання на практиці. Це залишає незгладимий слід у пам’яті дитини та підвищує мотивацію до вивчення чогось нового та цікавого.

Впровадження інноваційних технологій на уроках математики, фізики та інформатики — це утвердження найбільш ефективної методики навчання. Перетворення необхідне не лише з точки зору модернізації навчального процесу, а й з метою задоволення сучасних потреб нашого суспільства. Експерти стверджують, що учні краще заглиблюються та опановують новий матеріал, коли щось роблять самостійно. Інтегруючи STEM-технології в навчальний процес, ми закладаємо краще підґрунтя для успішної кар'єри наших дітей.

3. Можливості використання шкільної робототехніки

Навчальні роботи відкривають широкі можливості для інтеграції у різні шкільні дисципліни:

  • Фізика: візуалізація законів природи, вивчення магнітних і механічних явищ. У процесі роботи з «розумними пристроями» можна на власні очі побачити, як функціонують ті чи інші закони, краще познайомитися з такими поняттями, як магнітні явища, механічні явища, електрика тощо.
  • Інформатика: створення алгоритмів, моделювання систем, знайомство з принципами управління. Навчальні конструктори сприяють активному формуванню програмного мислення: учні створюють алгоритми для моторів і датчиків, моделюють системи, знайомляться з логікою управління й автоматизації.
  • Математика: розрахунок траєкторій, використання формул, практичне застосування геометрії та тригонометрії. Під час взаємодії з конструкторами необхідно розраховувати траєкторію руху робота, знати формулу довжини кола, застосовувати основи геометрії й тригонометрії. Робототехніка на уроках математики особливо корисна при моделюванні та проєктуванні.

Робототехнічні конструктори також незамінні під час демонстрації будь-яких процесів і явищ з біології, хімії та основ безпеки життєдіяльності (ОБЖ). Впровадження інноваційних систем у навчальний процес дає змогу захопити та заінтригувати учнів, урізноманітнити педагогічну діяльність. Завдяки робототехніці дитина знайомиться із законами і принципами реального світу та особливостями його функціонування, що надалі допоможе їй легше влитися в доросле життя.

STEM-робототехніка також дає змогу розвинути в дітях програмне та системне мислення. Вони вчаться на практиці обробляти інформацію, проводити аналіз і систематизувати отримані знання. За допомогою спеціальних команд, які використовують програмісти, дитина вчиться писати код, що в подальшому стимулює інтерес до програмування і моделювання.

Що ми пропонуємо на EDUMART?

  • LEGO Education, Arduino, Makeblock, micro:bit — повна лінійка STEM-наборів;
  • Обладнання для молодших, середніх і старших класів відповідно до НУШ;
  • Методичні матеріали українською мовою;
  • Комплекти для STEM-лабораторій та гуртків.

Ми допомагаємо підібрати обладнання відповідно до вашого бюджету, кількості учнів та навчальних цілей.

Чому школи обирають саме EDUMART?

  • ✅ Гарантія якості та офіційне постачання;
  • ✅ Професійні консультації й технічна підтримка, рекомендації щодо інтеграції.;
  • ✅ Швидка доставка по Україні;
  • ✅ Допомога в участі у грантах, конкурсах, тендерах, допоможемо з формуванням кошторису та опису обладнання.

Почніть з нами вже сьогодні

Впровадження робототехніки — це не складний проєкт, а стратегічний крок до сучасної освіти. З нами ви отримаєте готові рішення, які легко інтегруються у вашу школу без зайвого клопоту.